Що робити, якщо співробітники не хочуть долучатися до благодійних ініціатив компанії? У нас на роботі кілька разів пробували організувати акції допомоги — але люди або ігнорують, або з сарказмом реагують. Це нормально? Як до цього підходити, щоб не тиснути, але й не знецінювати ідею?
Це дійсно може бути проблемою для багатьох компаній. Співробітники можуть не бути зацікавленими через різні причини: від байдужості до непорозумінь щодо самого змісту акцій. Важливо, щоб такі ініціативи не виглядали як примус. Краще створити середовище, де допомога сприймається як щось добровільне, і не викликає відчуття тиску. Насправді, якщо ваша компанія регулярно проводить такі акції, важливо заохочувати співробітників до участі через роз'яснення, як їхній вклад може змінити ситуацію. Можна поділитися конкретними результатами попередніх акцій, щоб люди бачили, що їхня допомога має реальний ефект. Також слід уникати «піару», щоб ініціативи не сприймались як просто спосіб покращити імідж компанії. Дізнатись детальніше про соціальні ініціативи та благодійні проєкти можна в матеріалах https://givingtuesday.ua/wp-content/uploads/2025/02/07_02_survey.pdf що може бути корисним для тих, хто хоче краще розібратися в таких питаннях.